نرم افزارهای کاربردی در الکترونیک
دانلود رایگان نرم افزار های الکترونیک . پروژه .

 

 FreeNote,-note-everything

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

FreeNote+, note everything برترین اپلیکیشن یادداشت برداری برای اندروید است که با آمیختن منحصر به فرد دو حالت دست نویس و کیبورد با یکدیگر توانسته است محیطی کاربردی و جذاب را برای ذخیره کردن اطلاعات مورد نظر شما به وجود آورد . افزودن متن ، کشیدن نقاشی و قرار دادن صدا ، تصویر و ویدیو از جمله چیزهایی است که می توانید به یادداشت های خود پیوست نمایید . بنابراین اگر به دنبال ساده ترین ، سریعترین و هوشمندترین راه برای نوت برداری می گردید ، این اپلیکیشن را از دست ندهید .

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط hossein

ElectroDroid 2 نرم افزار فوق العاده ElectroDroid v2.4

الکترونیک دانش مطالعه‌ی عبور جریان الکتریکی از مواد مختلف – مانند نیمه‌رسانا‌ها، مقاومت‌ها، القاگرها و خازن‌ها – و آثار آن است. الکترونیک همچنین به عنوان شاخه‌ای از فیزیک نظری شناخته می‌شود. طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی برای حل مشکلات عملی، قسمتی از مباحث موجود در مهندسی الکترونیک را تشکیل می‌دهد. حال برای شناخت بهتر انواع دیود، مقاومت ها، خازن ها و … نیازمند نرم افزار ElectroDroid می شوید که جزء نرم افزارهای کامل و کاربردی محسوب می شود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط hossein

192 ابزار الکترونیکی با Electronics Toolkit Pro v1.3

با استفاده از ابزار علمی و الکترونیکی Electronics Toolkit Pro می توانید مقادیر مختلف در مدارهای اکترونیکی را بیابید. این مقادیر مختلف شامل مقاومت، ولتاژ، جریان و اتلاف انرژی برای هر قطعه اهمی می باشد. محاسبه مقادیر مدارهایی که به صورت موازی و یا سری بسته شده اند نیز در این ابزار وجود دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب: Electronics Toolkit Pro v1,3, Electronics Toolkit Pro v1,3 برای اندروید, free download apps for android direct download Electronics Toolkit Pro v1,3, free download Electronics Toolkit Pro v1,3, galaxy tab, ابزار الکترونیکی با Electronics Toolkit Pro v1,3, با لينک مستقيم, برنامه xperia neo, برنامه جديد htc, برنامه جديد آندرويد, برنامه جديد اندرويد, برنامه جديد براي galaxy note, دانلود Electronics Toolkit Pro v1,3, دانلود آندرويد, دانلود با لینک مستقیم, دانلود برنامه evo 3d, دانلود جدید, دانلود نرم افزار Electronics Toolkit Pro v1,3, دانلود نرم افزار htc sensation, دانلود نرم افزار آندرويد, دانلود نرم افزار آندرويد با لينک مستقيم, دانلود نرم افزار اندروید Electronics Toolkit Pro v1,3, دانلود نرم افزار رايگان آندرويد, نرم افزار, نرم افزار 2011 desire hd, نرم افزار 2012, نرم افزار 2012 galaxy s2, نرم افزار 2012 hd2, نرم افزار 2012 htc, نرم افزار 2012 nexus, نرم افزار 2012 آندرويد, نرم افزار 2012 اندرويد, نرم افزار Full Screen galaxy tab, نرم افزار xperia ray, نرم افزار آندرويد, نرم افزار اندرويد, نرم افزار اندرويد با لينک مستقيم, نرم افزار براي sensation xl, نرم افزار براي xperia arc s, نرم افزار جديد desire, نرم افزار جديد hd2, نرم افزار جديد htc, نرم افزار جديد آندرويد, نرم افزار جديد اندرويد, نرم افزار رايگان galaxy tab,
ارسال توسط hossein

ElectroDroid Pro v3.1 ابزارهای الکترونیکی با ElectroDroid Pro v3.1

ElectroDroid مجموعه ای کامل از ابزارهای الکترونیکی برای علاقه مندان به طراحی مدارهای الکتریکی و محصلان رشته های الکترونیک است. نرم افزار شامل ابزارهای گسترده و مختلفی از جمله ابزار تعیین رنگ مقاومت ها، محاسبه قانون اهم، محاسبه مقاوت خازن ها، محاسبه عمر باتری ها، تقسیم ولتاژ، اتلاف گرما، مقاومت های سری/موازی و بسیاری ابزارهای دیگر که این نرم افزار را به کامل ترین و برترین نرم افزار مرتبط با علم الکترونیک و فیزیک برای اندروید تبدیل می کند. این نرم افزار می تواند به عنوان کمک درس فیزیک برای دانش آموزان سطوح مختلف تحصیلی بسیار مفید باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط hossein

droid tesla01 شبیه سازی مدارهای الکتریکی با Droid Tesla Pro v4.04

Droid Tesla Pro یک موتور ساده و قدرتمند برای شبیه سازی مدارهای الکتریکی می باشد. این برنامه که ملقب به SPICE به معنای شبیه سازی مدارهای الکتریکی می باشد، از دقیق ترین دستگاه ها برای بالا رفتن دقت برنامه الگوبرداری کرده است. به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده شروع به کار کردن با این برنامه بکنید. حتی با استفاده از این برنامه می توانید تمامی محاسبات مربوط به KCL ها را به راحتی انجام دهید. برنامه فوق برای حل معادلات مدار غیر خطی و روابط I/V از روش نیوتون رافسون استفاده می کند. این برنامه برای مقاومت، خازن، سلف، خازن، ماسفت، ترانزیستور، مدارات منطقی، فلیپ فلاپ، منابع ولتاژ مربعی و مثلی، منابع جریان AC و DC و بسیاری از مدار های الکتریکی دیگر شبیه سازی شده است.

 

.



ادامه مطلب...
ارسال توسط hossein

صفحه قبل 1 صفحه بعد